zaterdag 7 november 2009

Wii Active Personal Trainer

Met het trainingsprogramma Active Personal Trainer voor de Wii train ik een halfuur per dag. Dit 'spel' heeft me geholpen met afvallen tijdens het eiwitdieet. In onderstaand filmpje een impressie van het trainingsprogramma.


Naast afvallen ben ik er een stuk fitter, strakker en gespierder door geworden. Het grote voordeel is: je hoeft niet naar een sportschool te reizen, mijn woonkamer kan ik omtoveren tot fitness centrum.

In het programma zit de 30 day challenge. Dit kan je op verschillende niveau's 'spelen': laag, medium en hard. Ik ben de eerste maand begonnen op intensity level low. Daarna een maand medium en nu ben ik voor de tweede keer bezig met het programma op niveau hard.

Zweten verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten