zaterdag 11 september 2010

Een nieuwe laptoptas

Omdat met de iPad het hengsel van mijn leren tas vervaarlijk ging kraken, ben ik me gaan oriënteren op een laptoptas. Vanwege het toegenomen gewicht leek het me ook wel weer prettig om een rugzak te hebben in plaats van een schuin-over-de-schoudertas (messenger bag). Dit was mijn uiteindelijke Top-3 van kandidaten.

Bij MyCom een tas van het merk Targus. Handig: een doorgang voor je iPod-oortjes en een zak aan de buitenkant voor je waterflesje of koffiebeker. Erg veel handige zakjes en dergelijke. Stoere look. Maar ook een beetje aan de grote kant. Terwijl de kleinere versie van de tas weer net aan de kleine kant is, daar paste geen 1,5 literfles Spa in.


Erg gaaf, de Nike Cheyenne Classic 2000 iD backpack. Je kan de tas helemaal zelf vormgeven voor wat betreft patronen en kleuren. Tot aan de ritsen aan toe, die ik op onderstaande afbeelding oranje heb gemaakt, net als de straps. De inhoud van de tas is toegankelijk via één ritssluiting, dat lijkt me toch niet handig.



Uiteindelijk werd het de Dicota Dee, besteld bij Inmac. Juiste grootte, veel vakjes, helaas geen doorvoer voor oordopjes (maar je kan niet alles hebben) en een mooi design. Het lijkt wel Louis Vuitton! De tas is overigens zwart, maar lijkt op de afbeelding grijs.


De Dicota is ook nog eens de goedkoopste van de drie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten