zondag 7 juni 2009

Lofzang op Crocs

Zoals met veel populaire zaken, heb je al gauw een kamp met tegenstanders en een met enthousiastelingen. Je ziet het nu met Twitter, en een tijd geleden zag je dat ook met Crocs. Ik ben dol op dit vederlichte kunstof schoentje. Je krijgt er nooit koude voeten in en als watersporter en kampeerder kan ik me niet voorstellen hoe ik ooit zonder heb gekund. Als je nooit een paar in je handen hebt gehad, kan je je niet voorstellen hoe licht deze schoenen zijn. Op de camping loopt het ook even net wat prettiger naar de douches dan teenslippers. 's Nachts schiet je ze makkelijk even aan om door het natte gras heen het toilethuis te bezoeken. Ze nemen absoluut geen vocht op en ze gaan jaren mee. Thuis gebruik ik ze als badslipper of pantoffel.

Het is ongelooflijk hoeveel nieuwe types en modellen Crocs inmiddels heeft ontwikkeld. Je kan nu zelfs Crocs met hakken krijgen. Of Crocs voor bepaalde medische aandoeningen. Ik houd het bij de Mary Jane, de iets vrouwelijker versie van het oertype Cayman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten