donderdag 6 augustus 2009

Twitter doet het niet!

Twitter werkt sinds vanmiddag niet omdat de site lijdt onder DOS-attacks. Nu merk ik pas hoe ik al gewend ben om even op Twitter te kijken of iets te delen via Twitter! Ik mis Twitter.

Ik ga maar hier mijn tweet plaatsen:

Patch 3.2.0 van Warcraft is uit! Bekijk de nieuwe druid forms.

Dit is namelijk voor WoW-spelers behoorlijk belangrijk nieuws. Vooral voor diegenen die een druid character hebben. Nog meer voor degenen die samen met een andere druid spelen. Je kan als druid namelijk meerdere vormen aannemen. Maar als je allebei bijvoorbeeld een bear form of cat form aannam, dan zag je er allebei precies hetzelfde uit. En dat kan verwarrend werken bij gevechten (Waarom doet ie nu niet wat ik wil? Oh, ik ben die andere).

Als je nu ieder een andere vachtkleur hebt als Tauren, zie je er ook anders uit in cat of bear form. Helaas is de travel form nog wel steeds hetzelfde. Heb je per ongeluk allebei dezelfde kleur vacht, dan kan je deze veranderen bij de barber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten